Här händer det grejer

Provet gick super imorse! Kändes riktigt bra, men det är också då det brukar gå åt helskotta. Jag håller tummarna för att jag klarade det.
Körde hem och hämtade Kevin för att åka och hämta hans pappa som vi skulle skjutsa. Jag berättar för Kevin att vi stått på onsdags-parkeringen när det är 1a onsdagen i månaden men att vi tack och lov slapp p-bot. Trodde jag ja. Lapplise-f*n hade satt boten ihopvikt längst ner på framrutan...


Jättekul...

Efter vi släppt av hans pappa spenderade vi flera timmar här...


VÄLA såklart!

Kevin skulle handla massor och jag var ute efter ett par solglasögon och lite annat också om jag hittade något jag ville ha. Kevin kom hem med ett par jeans, en skjorta och 3 tishor och jag kom inte hem med ett dugg. hur ofta händer det att man går tomhänt från Väla? 
Jag letade efter solglasögon ÖVERALLT men inget passar mig. Kevin påstår att jag är ett hopplöst fall när det gäller solisar... Till slut hittade jag ett par på MQ's herravdelning. 500 spänn. Jomen tjena. Mycket för en fattig student. Och ett par helt underbara korall/rödfärgade chino-shorts på Solo. 800 spänn. Varför ska allt som är snyggt vara så dyrt? Synd man inte kan pruta...

Sedan körde vi ut till Bauhaus och Jula för att shoppa lite. Vi har ett nytt projekt på gång. Kan ni gissa vad?



Och klockan 16 var vi hemma. Herregud vilken dag. Varit borta sedan 8.45 imorse. Sjuk som jag dessutom är känns det som att jag nyligen fått ett basebollträ i huvudet. Totalt utmattad!
Hungrig som tusan var jag när vi kom hem också. Dålig planering och idag ville jag inte fuska. Fick i mig ett äpple till lunch i alla fall... 
Och som jag sagt tidigare så är jag inte direkt kräsen. Jag kan blanda hejvilt på tallriken...


Lax i ugn, stekt kycklingfilé, broccoli, vitkål och morot stekt tillsammans med ett ägg. Torrt? Ja. Finns det möjligtvis någon godkänd sås inom Paleo? Blir lite tråkigt att skölja ner maten med vatten...

För ungefär en timme sedan tog jag en promenad bort till utegymmet vid Olympia för att byta min Crossfittröja, sjag ska springa i på lördag, till en mindre storlek. Blev så sugen på att hänga på dagens löpargäng som samlades när jag kom. Men jag får helt enkelt hålla mig till vila tills på lördag. Det blev 2,7 km promenad fram och tillbaka i alla fall.

Och nu precis köpte jag biljett till detta....

Jag ska se Europe Regionals tillsammans med några härliga människor från Crossfit Helsingborg! Wiiihoooo, som jag längtar!!! 

Kommentarer
Postat av: nicole

Fasiken vad kul att gå på europe regionals! :D Ser fram emot att läsa den rapporten ;)



Och krya på dig hörru!

2012-05-04 @ 10:15:41
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0