Det går åt fel håll

Praktiken gick över förväntan idag. Väldigt lite att göra just idag men med roliga människor att jobba med blir det inte tråkigt. Detta kommer bli bra.

Idag hade jag bestämt mig för att träna. Velade mellan att köra själv på Filborna, utegymmet eller ett pass i boxen kl 17. Jag bestämde mig för passet i boxen men hade ett problem. Kevin skulle ha bilen... Vad göra? Jo slöjogga hela vägen till Berga med världens träningsvärk (idag är den värre). 4,1 km blev det. Alldeles underbart var det även om vartenda steg sved i benen. Men det bästa sättet att få bort den är ju definitivt inte att köra bil. Glömde dessutom mitt knäskydd, men knät verkar må bra ändå. Peppar peppar.



Passet bestod av, förutom uppvärmning. Teknikgenomgång på front squat. Och jag kan fortfarande inte köra böj-övningar så jag tittade på och fotade runt istället.



Och dagens WOD:

21-15-9 av:

Push-press med 25 kg (thrusters för resten)
Dips

Min tid: 10:30

FYFAN (ursäkta) vad jag har gått ner mig sedan jag blev sjuk. Det känns verkligen att jag inte har tränat på minst 1,5 vecka och det känns ännu mer att jag fortfarande inte är frisk. Push-press'arna kändes skit idag. Hade noll kraft och det gick förbannat segt.
Ändå orkade jag mer efter WOD'en så jag och Snez körde till utegymmet vid Olympia för att öva pull-ups och gå armgång.

Inte ens en pull-up satte jag idag. Kommer halvvägs men sedan tar det stopp. Vad har hänt? Jag har tappat allt just nu känns det som. Men lite armgång fick jag till. För första gången i mitt liv.



När jag kom hem var jag hungrig så jag slog på stort.


2 kotletter, broccoli, klyftpotatis och morötter i ugn och sallad med olja och salladskrydda. Jag åt upp rubbet!

Första ordentliga måltiden jag äter på flera dagar... Jag har som sagt tappat allt känns det som. Vågar inte ens berätta vad jag ska göra nu... Äta gott & blandat, dumle och lakrits döskallar... Ja jag hatar mig själv för detta. Men jag ska njuta för imorgon kör jag stränga förbud. Paleo-gotte (mörk choklad och sorbé) MAX 1 gång i veckan och stenhård paleo-kost i övrigt. Nu är det slut på detta och jag måste få tillbaka bra rutiner igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0