Ett steg närmre...


(bilden har inget med inlägget att göra. Tänkte bara vara snäll och ge er en bild så det inte bara blir massor med text, hihi. Valde den snyggaste också såklart).

Ringde nyss till Hälsoakademin ang utbildningen jag hittade i fredags. Det ser ljusare ut och det finns platser kvar! Jag har fått lite dokument skickade till mig som jag ska ta med till studievägledaren jag ska träffa idag kl 16.00. För att jag ska få CSN under tiden måste jag bli godkänd av komvux i Helsingborg som sedan skickar ärendet vidare till komvux i Burlöv som har ett ramavtal med Hälsoakademin (att man kan läsa utbildningen med CSN. Utbildningen är privat och bekostas av en själv annars. Men komvux i Burlöv har köpt upp denna utbildningen). Ja det är rörigt, men jag har koll på läget nu och satsar helhjärtat! Nästa vecka går jag kanske i skolan? Wiiihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0