Jockes kräkpass

Åh vad jag behövde detta idag. En favorit i repris. Körde denna WOD i slutet av mars också. Topp 3 värsta någonsin. Jocke är grym på kräkpass.

Uppvärmning: 900 m löpning

WOD:

5 varv av:

470 m (el 900 m) löpning
30 Burpees
30 Toes-to-bar
 

Min tid: 38:12

Jag förbättrade min tid med ca 2 min från förra gången vi körde denna WOD så det går ju åt rätt håll. Jag sprang 470 m slingan. Fullt tillräckligt ska jag säga. Körde utan knäskydd idag men efter ett par varv började det göra ont så skyddet får hänga med ett tag till.


 
Var inte alls sugen på att träna och svor med Snez i bilen över att jag bara ville äta ostbullar och ligga i soffan. Ja, jag tog till och med bilen idag. 1 km är det enkel väg... Brukar gå, men idag var jag lat. Vardagsmotion är ju som sagt inte min grej.


Dagens löpargäng

Kommentarer
Postat av: nicole

Låter jäkligt jobbigt det där passet haha ;)

Och du, dippar har vi alla ibland. Kanske bara behöver ta en lite längre vila? Eller göra något helt annat ett par dagar?

2012-05-18 @ 08:47:31
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0