En riktig unna-mig-lördag

Som jag unnat mig ikväll! Jag gick bananas inne på Sportamore och klickade hem träningskläder, underkläder och en ny bikini. Det förtjänade jag! Finns det något roligare än nät-shopping? Jag tycker det är mycket roligare än att gå i affärer. Dock skulle jag behöva vanliga kläder då jag snart har sålt hela min garderob. Den där Tradera gör en beroende ju...

Kevin är ute med kompisar i Halmstad och festar och jag och Jack hänger här hemma i myskläder. En riktig softe-lördag har jag haft. Den där dammsugarrundan jag skulle gjort innan glömde jag bort. Sen när blev jag så här lat? Och sen när gick det 3 veckor mellan storstädningarna? Det har nog aldrig hänt. Aja, strunt i det! Tar det en annan dag när städnerverna har vaknat igen!

Nu ska jag kolla lite på The Box Episodes innan jag går och lägger mig. Jack vill ligga nära nära nära och just nu ser det ut så här...


Världens gosing ligger här och purrar som kevin säger istället för spinner...

Jag har varit gottesugen hela dagen och även efter middagen ikväll fanns suget kvar. Jag bestämde mig för att det skulle bli lördagsgotte.



Kesella med kiwi och lite mörk choklad.

Jag blev nöjd, suget försvann och inget dåligt samvete så långt ögat kan nå. Underbart! Jag är nog på rätt spår nu. Det känns i varje fall som det.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag skulle gärna veta hur du ändrat på kosten..mindre fett, mindre banan?

Det är svårt att veta hur jag ska äta (har fortfarande mycket problem med disciplinen) men jag har lånat en bok om Zon-dieten så det kanske kan hjälpa mig :)

2012-05-13 @ 09:46:40
Postat av: Paulina

Petra: Måste bara säga att dina knäproblem låter som det jag hade innan. Jag hade också övertränat mina. Hade en irritation i bindvävnaden och fick absolut inte göra några böj och skulle bara träna benen i maskin.. Nu har mina äntligen blivit bra. Men 2 månader tog det!



Bra att du frågar, jag kommer lägga upp ett inlägg om det imorgon så håll utkik :)

2012-05-13 @ 21:02:35
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0