"Fönstershopping"

Har bestämt mig för att inte handla några kläder förrän jag är nära min målvikt. Vilket är -13 kg mot vad jag väger idag och det är rätt stor skillnad i kläders storlekar och hur dom sitter. Så från och med idag har jag börjat mitt nya liv (ja, jag vet jag har misslyckats de andra gångerna) och denna gången har jag verkligen bestämt mig. Jag har bestämt mig för att ha nått mitt mål till jul, som absolut senast. Jag vill inte ha för stor press på mig, därför har jag ca 4 månader på mig och det känns lagom även om jag kanske klarar det snabbare.
Men bara för att jag inte ska köpa några kläder på ett tag så kan jag inte hålla mig ifrån att bli sugen!


Tunika från Lindex


Jag vill ha ett par liknande dessa byxor från Lindex. Jag hittade ett par jättesnygga på KappAhl (hittar dom dock inte på deras hemsida) men jag vågar inte köpa då jag trots allt kommer mista en del centrimetrar kring höfterna.


En riktigt snygg höstjacka från H&M.


Enligt mig så är denna kjolen från H&M ful/snygg, men det är något jag gillar med den... Om den ser ut som jag hoppas så hade den varit skitsnygg att ha i höst till ett par tights och en snygg blus!


Är riktigt RIKTIGT sugen på att klicka hem denna från Lindex.


En enkel finstickad tröja från Lindex.


Snygga skinndetaljer! Tröja från Lindex.


Denna tröjan på H&M är jag också riktigt sugen på. Den är skitsnygg på modellen (självklart) men är lite rädd för hur den ska se ut på mig...

Jag ska försöka hålla mig ifrån att köpa något men när man hittar så mycket fint blir man SÅ sugen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0