Ny mascara

Jag är väldigt snål när det gäller smink, varför vet jag inte. Men jag tycker helt enkelt inte att det är värt allt för mycket pengar. En mascara brukar jag lägga runt 100:- på och man får som sagt vad man betalar för = inget superbra. Men idag tänkte jag att jag skulle klippa till på en ny mascara då jag härom dagen upptäckte att min var helt uttorkad. Så jag köpte en Volume million lashes från Max factor. Den kostade 169:- så nu hoppas jag verkligen att den är något att ha! Någon som har provat den och har något positivt/negativt att säga?


Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Hej hej!



Tack för det fina du skrivit på min blogg. Som svar på din fråga om vad vår dotter heter i melannamn så är det inte klart ännu, vi har inte bestämt vad mer hon ska heta. Men när vi bestämt så kan jag skriva ut det. Det är helt ok, men efternamnet vill jag inte skriva. Det är helt ok att fråga =)



Ang mascaran du skrivit om så har jag aldrig provat den, jag är en sån som när jag väl hittat en som verkar bra så fortsätter jag med den för jag tycker som dig att smink är dyrt och man vågar inte prova ngt nytt med risk för att det ska vara dåligt och man har kastat bort pengar..



Ha en fortsatt fin helg!

2010-08-28 @ 22:36:44
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0