PUMA

Jag glömde givetvis fota maten vi åt igår... Vi kommer att äta den rätten snart igen och då gör jag ett nytt försök med bilder! Jag har iallafall fotat det jag köpte på utförsäljningen igår och även lite jag fått för att jag suttit barnvakt.
Detta köpte jag på utförsäljningen igår:


Supermysig tjocktröja som jag kan gå runt i här hemma om dagarna.

Lite kortare tjocktröja som jag kan använda mer till vardags.

Röda sneakers, likadana som jag har i grå-turkosa.

Det som kommer här nedanför är vad jag fått av Sandra för barnvaktningen.

Knälånga joggingbyxor.

Trekvarts-långa träningsbyxor.

2 st träningslinnen med "inbyggd" sportbh.



Gore-tex skor från Tretorn.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen. Gillar dom sista skorna jättemycket!



Enlig lag får man nu skriva jos :)

2010-10-19 @ 04:54:40
URL: http://sofiagranstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0