Gör det själv: Ballonglampa

Jag har hittat min nuvarande favoritsida på internet! Styleroom heter den och där finns MASSOR med inspiration gällande inredning.
När jag klickade runt på sidan hittade jag "Gör det själv: Ballonglampan". Här nedan kommer en beskrivning om hur man gör en sådan här lampa.





Så här går det till:

-Blås upp en stor ballong eller badboll.
-Smeta in ballongen med mycket tapetklister.
-Använd sedan papperssnöre eller garn och vira det runt ballongen tills du fått önskat resultat.
-Låt den torka ca 2 dygn innan du sticker hål på ballongen.
-Klipp sedan ut ett hål så du kan montera. en lampa och hänga upp den i taket.


Lätt som en plätt! Jag som älskar att pyssla ska nog testa detta någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0