Jag gjorde det...

Jaa, för ett par dagar sedan köpte jag ett par Reebok Easytone skor.
Jag kunde inte motstå frestelsen längre, så jag och Emelie åkte iväg för att kolla in och testa skorna. Precis som vissa ägare till skorna sagt "det är som att gå på moln". Det stämde verkligen. Herregud vad sköna dom var.
Jag ville ha ett par svart och turkosa, men dom hette Easytrainer vilket innebar att det var mer träningsskor än walkingskor. Så jag hittade ett par andra som jag var osäker på om jag gillade till utseendet, men jag köpte dom för att testa lite här hemma.



Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag vill behålla skorna eller inte så jag fortsätter att gå runt här hemma. Jag städade innan idag och hade skorna på mig och efter ett tag somnade min högerfot. Jag kämpade vidare, men efter en kvart bestämde jag mig för att ta av mig skon och foten blev normal igen...
Hmm... Ska ge dom ett nytt försök imorgon innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0