När livet stannar

Jag är fullkomligt FAST! Jag sugs in i boken och vill inte sluta läsa. Har nu läst mer än halva boken och kan varmt rekommendera den. Det är en otrolig bok som får en, i alla fall mig, att verkligen tänka till. Att ta vara på varje minut och att njuta av sina nära och kära. Livet kan på en sekund förändras till ett helvete och det är just vad denna boken skildrar.

Jag behöver läsa om sådana här fruktansvärda händelser för att själv vakna till liv lite. Jag måste lära mig uppskatta det jag har mer och lära mig leva i nuet istället för i framtiden.


Det enda jag kan säga, LÄS DEN!

Kom ihåg att ta hand om varandra, älska varandra, visa varandra kärlek!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Ohh tack så otroligt mycket för ditt såå fina inlägg på min blogg! Jag blev verkligen sååå glad, det var väldigt fint av dig och jag är glad att du gillar min blogg. Ibland funderar jag över om jag ska fortsätta blogga eller inte men när man får kommentarer som dina s vill man fortsätta.



Den där boken ovan verkar intressant, jag älskar att läsa böcker så nu känner jag att jag nog måste beställa den. Jag kan bara tänka mig vad den handlar om...



Önskar dig en fin och skön kväll med din kärlek=)



KRAM

2010-09-10 @ 17:37:53
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0