RIBBA

Har precis kommit hem från en runda på IKEA med Kevin. Jag tänkte köpa en RIBBA-ram till mitt tryck som jag beställde från Studio Nele förra veckan.
Men jag fick sådan beslutsångest när jag väl såg ramarna och visste inte längre om jag ville ha en svart eller vit och om jag ville ha trycket ända ut i kanten av ramen eller om det vita runt om skulle vara med.

Men nu efter att ha kollat runder på Studio Neles hemsida har jag kommit fram till att jag vill ha en svart ram med passepartout, precis som det är på bilden här nedan.
Så då blir det en tur till IKEA imorgon igen kanske. Vill ha upp tavlan nu snarast då jag haft trycket hemma hela veckan och det kliar i fingrarna på mig att bara se det ligga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0