Ett mål till är avklarat

Jag har bestämt mig och jag kör fullt ut med Cambridge idag och imorgon sedan äter jag ett mål mat på torsdag och resten Cambridge. Men jag kommer att äta fyra mål om dagen istället för tre som igår, för jag blev alldeles för hungrig av endast tre.

Jag ska träna så mycket jag bara orkar nu dessa dagarna, men inte ta i för mycket så att det ger fel effekt på kroppen. Jag var ute och powerwalkade 1 mil igår och idag blev det gymmet. Jag är så glad så glad! För vet ni vad? Jag har nått ytterligare ett av mina mål. Nämligen att springa en halvmil under 30 minuter. Och idag tog jag i och viljan och motivationen var på topp så jag klarade det!

Och här har ni bildbeviset! Så jäkla stolt över mig själv! Sprang i snitt på 11 (ni som springer på löpband förstår ungefär vilken hastighet det är). Jogg för mig ligger mellan 8,5 och 10. Jag som inte ens kunde jogga 1 km förut utan att vara helt slut i höstas. Nu kan jag springa 5 km och vara helt slut, det är en stor förbättring i min konditon!

Kommentarer
Postat av: m3lind4

Super bra blogg du har tjejen! :)

2011-04-19 @ 19:22:28
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0