Ligger på viskängen och solar! Det har bli...

img_9760 (MMS)

Ligger på viskängen och solar! Det har blivit dålig uppdatering nu i långledigheten, men nu är jag tillbaka igen! Det har varit en supermysig påsk med konstant fint väder. Jag har ätit alldeles för mycket godis och andra onyttigheter och inte tränat på en vecka pga förkylning.. Så det dåliga samvetet är ständigt närvarande, därför är det skärpning denna veckan så att jag inte går upp allt jag kämpade ner med Cambridge! (om jag inte redan gjort det. Vågar inte ställa mig på vågen..) men njuta av livet måste man, dock lite för mycket ibland.. Nu ska jag njuta vidare av solen och lyssna på härlig musik i iPhonen :-) njut solen nu när den är framme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0