Senaste månadens köp

Jag har ju inte uppdaterat er med bilder på väldigt länge så tänkte slänga in lite bilder på några av mina köp den senaste månaden.


När det var klubbkväll på Åhléns passade jag på att shoppa på mig lite som jag spanat in, bland annat dessa två salt- och pepparkvarnarna som kostar 199:- styck. Men med min personalrabatt så kom jag ner lite i pris i alla fall.

Dessa underbart sköna Shepherd-morgonskorna köpte jag på Åhléns nu på rean. Nedsatta från 349:- till 149:- också personalrabatt på det. Jag betalde 110:- för dessa och det är VERKLIGEN helt okej pris, tycker jag :-).

Jag var på mellandagsrean i Malmö med Emmy, Emelie och Marcus och där köpte jag bland annat denna velour"klänning" från Flash. Ja, tro det eller ej, "tantaffären", som den är i mina ögon, hade faktiskt denna godbit för 349:-.


Hög kjol från Bondelid som jag också köpte på mellandagsrean i Malmö. Ordinariepris var 599:-, jag fyndade den för 99:- (!!!). Har nog aldrig gjort ett sådant fynd förut. Jag är sämst på att fynda på rean, brukar oftast få bli kläder till ordinariepris som får följa med hem.

Till sist; En ny Toa-skylt från BALI för 25:-.

Bytade min och Kevins julklapp från hans syster idag och bytade till något riktigt fint. Bilder kommer när jag fått rätt på det! Bodum är ledtråden, hihi.

Kommentarer
Postat av: Therese

Svar: HAHa, kul att du tycker om antingen kort eller långt :) Riktigt fina köp!!

2011-01-05 @ 17:08:54
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0