Back on track!

ÄNTLIGEN!!!! Motivationen är tillbaka! Fyfan vad bra det känns! Blev ett 30-minuters pass på gymmet idag. Har börjat köra mer intensiva pass så en halvtimme räcker numera gott och väl! Det blir allt mellan 20-30 min numera. Intensivt är det nya! Minimalt med pauser under träningen och jag mår som en kung efter. Svettig och go!

Det blir gymmet imorgon också, sedan hoppas jag att min yoga-dvd har landat i brevlådan! Jag är SÅ pepp på att testa. Har beställt en dvd med ashtanga yoga... Ska bli spännande!
Jag lägger mest fokus på rump, ben och magträning just nu. Min rumpa behöver verkligen bli mer tränad och benen också. Sist jag gick till gymmet kände jag hur huden (läs fettet) på benen dallrade lite (!!!). Det har det aldrig gjort innan. Så nu är det styrka för benen som gäller! Styrka styrka och åter styrka ligger fokus på nu! Vikten är jag redan i mål med så den har jag slutat fokusera på. Nu är det utseendet på kroppen som styr hur hård träning det blir framöver.

Nu ska jag njuta av min egentid, ja jag får massor utav den varan just nu. Kevin hittar på saker dagarna långa och även nätterna långa, så jag har mycket tid för mig själv. Underbart att få sakna! Ska kolla klart på supersize vs superskinny och sedan slänga mig rakt i sängen med min bok. Behöver sova tidigt idag, har gäspat hela dagen på jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0