Hämtade detta paketet idag... Självklart v...

img_7101 (MMS)

Hämtade detta paketet idag... Självklart var det yogamattan jag beställde förra veckan, wiiiie! Invigde den med 4 minuters planka. Det är en Casallmatta som är 0,5 cm tjock, 183 cm lång och 61 cm bred. Super med andra ord! Jag skulle tränat idag men kände imorse och hela förmiddagen att jag började känna mig sjuk. Eftersom vi åker till Kolmården imorgon så vågade jag inte chansa på att träna och sen må skit i helgen, så denna veckan blir träningsfri. FAN vad jag hatar det. Jag ser verkligen att jag börjar lägga på mig lite fett igen och vill inget hellre än att komma igång med träningen igen!!! Nästa vecka har jag inget planerat efter jobb än så jag ska köra på ordentligt på gymmet, och annars här hemma på mattan! Och plankan ska göras 2x2 min om dagen igen, med start på måndag! Nu jävlar måste det hända grejer, vill inte sumpa allt jag byggt upp under 8 månader så nu kör vi!!! STENHÅRT från och med måndag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0