Motivationslös

Fy vad det inte går bra med träningen alltså... Förstår inte vad som hänt med min motivation. Den är som bortblåst! Jag ska börja med att sätta upp realistiska mål för mig själv, mest för att komma igång med träningsrutinerna igen. Tänkte börja med att ha som mål att träna minst 2 gånger i veckan och allra helst 3, men minst 2. Det måste jag ju kunna klämma in. Dessutom ska det bli lite yogapass här hemma nu när jag fått hem min matta.

Plankan ska jag göra så gott som varje dag. Har inte gjort dagens än... Måste måste måste göra den innan jag går och lägger mig! Imorgon ska jag också klämma in plankan. Men en sak som glädjer mig och överraskade mig är att jag fortfarande ligger under 60 kg. Jag vägde mig igår och då vägde jag 58,8 kg, så jag har i alla fall inte gått upp i vikt. Det kan jag nog tacka jobbet för!
Denna veckan ska jag klämma in träning i helgen tänkte jag.

Har ni några tips på hur jag kan komma igång igen och få motivationen tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0