Underbara lördag

HELG! Fan vad härligt det är och jag njuter som bara den! Igår blev det utgång med två tjejkompisar, skitkul! Vaknade utan ångest och mådde faktiskt hyfsat bra. Så gårdagen blev perfekt! Idag är det infyttningsfest hos Kevins kompis så det blir fest och utgång idag med. Herregud, jag har nog aldrig varit ute 2 helger på raken och 3/4 dagar på helgerna (var ute förra lördagen också). Är ingen festarmänniska egentligen, men nu har jag fått mersmak på det och vill bara ut ut ut! Nog om det!

Jag ställde mig på vågen imorse, väger mig fortfarande en gång i veckan, men har bytat till lördagar istället för fredagar pga jobbet. Och 58,2 kg visade vågen. Så glad jag blir alltså!!! Har gått ner 0,1 kg sedan förra veckan. Endast tränat en gång denna veckan också. Blev inte två som jag bestämt då jag har känt att en förkylning varit nära att bryta ut. Men jag tror jag har klarat mig. Rumpövningar ska jag dock köra här hemma idag, sen blir det träning på gymmet på måndag igen. Måste bygga på mina muskler ju!

Igår fick jag min lön, dock bara för en veckas jobb, men det blev några tusen ändå. Så jag passade på att slösa lite på Väla. Nya jeans, klänning, skärp, bh, trosor, två sjalar och sen en del till Kevin. Bara för att jag är så snäll så betalar jag lite av hans saker också ;-) Tog några bilder nyss på jeansen och sjalen och även en tröja jag beställde från H&M för nån månad sen. Klänningen får ni se en annan dag! (Bilderna är tagna med iPhonen, därav ingen superbildkvalitét).



Jeansen är från Tiger, 1199:- nypris men så var det halva priset så jag tyckte jag gjorde ett rejält klipp!

Sjalen är från Lindex, också rea. 129:-. Såg dock när jag kom hem att det är några lösa trådar så den ska bytas imorgon!

Också tröjan från H&M. 124,50:- på rea. Hittar aldrig något på rea, men nu har jag märkt att det blivit en del den senaste tiden. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0