Ny utmaning på G

Har hittat en bätte rumpövning nu än den jag visade igår! Den är en kopia av den, bara att du står på ett annat sätt. Jag ska fota senare idag. Testade den på soffbordet här hemma nu precis, haha. Skitbra att jag kan göra den där och har dessutom spegeln bredvid mig så jag ser att jag gör övningen rätt. Kanske ska vara en ny utmaning? Köra igenom rumpan ordentligt nu i några veckor? Tål att tänkas på. Ska ha kommit fram till min nästa utmaning tills ikväll och då presenterar jag den här, ni kanske vill hänga på?

Nu ska jag slänga på min träningskläderna, cykla till min jobbcoach för möte och sedan raka vägen till gymmet och köra ett stenhårt styrkepass med avslutande kondition på 15 min, antingen blir det crossen eller löpbandet, får se vad som lockar mest. Ingen vila förrän på lördag, så nu kör jag gärnet! Ska ner det där sista halva kilot tills på fredag hade jag tänkt!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hänger gärna med ;) fast min rumpa får sig en rejäl omgång av yogan, förra veckan hade jag otrolig träningsvärk. Nu är det dags igen, ska bara andas lite så blir det en halvtimme yoga sen. Hur tunga vikter har du när du tränar överkropp/armar? Jag körde bara med 5 i måndags men det kändes bra efteråt. Det knakar i min ena axel så jag vågar inte ta mer än :( väntar på att höra om din utmaning!

2011-06-15 @ 10:27:27
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0