Just do it!

Jag köpte en sport bh från Nike. De jag har nu är för stora så jag får ont i brösten då jag joggar. Dessutom är de jag har minst 2 år gamla och den som sitter hårdast av dem är säkert 4-5 år gammal och resåren existerar knappt. Så det var på tiden att köpa en ny.

Denna från Nike kostade 350:- på Intersport, men det var klubbkväll för Friskismedlemmar och vi fick 20% på hela sortimentet (ej rea) så denna kostade 280:- istället.
Hittade också ett supersnyggt träningslinne som jag struntade i att köpa men ångrar mig riktigt mycket nu i efterhand. Min tanke med att åka dit var egentligen att kolla på en yoga-matta, men jag kom nyss på att jag inte ens kollat efter någon så Kevin föreslog att vi åker tillbaka efter vi ätit middag. Så det blir en tripp till och då inhandlas linnet och yoga-matta om jag hittar någon som uppfyller mina krav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0