Runkeeper appen

Jag kom hem från min powerwalkrunda för ca 20 minuter sedan och jag hade när jag gick hemifrån bestämt mig för att det skulle bli en mils runda idag. Och jag lyckades! Men gud vad jag är trött i benen nu.

Jag använder mig utav Runkeeper som är en app till iPhonen som mäter sträckan man går samt hur många minuter det tar per km osv. Det tog mig ca 1,5 timme att gå 1 mil och då powerwalkade jag hela rundan samt joggade ett par hundra meter.
En skitbra app enligt mig. Man kan spara sina resultat och har sedan en liten "morot" till sig själv, att hela tiden förbättra sina resultat!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kommer bli superkul att följa vad du äter :D

2011-03-28 @ 16:22:19
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/
Postat av: Stefan Nilsson

Använder själv Runkeeper regelbundet och kan varmt rekommendera den :)

2011-05-15 @ 13:01:30
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0