Dagens träning

Det blev en rejäl träningsomgång idag på nästan 2 timmar. Det känns bra i hela kroppen och jag är glad att det blev träning istället för vila. Min rygg mår som allra bäst när jag är igång och rör mig. Jag kan inte sitta vid datorn i mer än en kvart innan smärtan i ryggen ger sig till känna.

Bilden är tagen efter en intervallträning på löpbandet på 40 minuter. Lite röd i ansiktet blev jag allt! Jag har även ökat vikten när jag kör biceps. Jag tränar med hantlar på 7 kg och kör 10 rep x 3 set. Tidigare har jag kört 5 kg, men idag ville jag utmana mig själv och jag klarade 7 kg så det fortsätter jag på. Det är så kul när man ser att musklerna utvecklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0