På jakt efter nytt

Har surfat runder lite nu i dagarna och letar lite nytt till lägenheten. Våra byråer är katastrofala, de är vingliga, vissa lådor går inte att stänga och överhuvudtaget använda. Vi har just nu Malm byråer i ek, men jag vill ha in vitt nu. I sovrummet vill jag har vitt och grått med plommonlila inslag. Så jag har lite tankar och idéer på hur jag ska gå till väga. Även i hallen har vi en Malm ek byrå som måste bytas då den är i värst skick. Men jag måste hitta något som passar Kevin också. Har iallafall hittat inspiration från detta här nedanför.


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Svar: Ja det gör den verkligen, texten kommer ifrån en låt :)

2011-05-25 @ 14:20:56
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0