Sommarfint hos H&M

H&M har massor utav godbitar just nu. Jag har bara 160 kr på kontot tills pengarna kommer i slutet på månaden, så inget shoppande för mig inte. Jag fönstershoppar genom datorn istället ;-) Ta en titt på H&M's hemsida, där finns såå mycket just nu!


Chinoshorts är ett måste för mig i sommar! Dessa på bilden kostar 99:-.


Superfint linne, 249:-.

Hade jag passat i jumpsuit så hade jag velat ha denna! 249:-.

Riktigt sött linne som jag beställde för nån månad sedan, men som inte alls satt snyggt på mig. 199:-

Leopard långklänning. Älskar leo och långklänningar så detta är en superkombo! 249:-.

Randig tröja som jag bara måste ha! Supersnyggt till chinos, shorts eller till jeans. 249:-.

Soft tröja som också hade varit skitsnygg till chinos, jeans eller shorts. 199:-.

Mysig tunika man kan ha till och från stranden. 199:-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0