Godmorgon november

Nu är vi inne i nästsista månaden på året! Jag har ingen ångest överhuvudtaget, jag bara njuter. Älskar julen och om 4 veckor är det första advent. Skulle utan tvekan kunna julpynta redan, men det får jag inte av herrn här hemma, haha. Han fyller år den 15 november och vill inte se julsaker innan dess.
Nä, jag hade faktiskt tänkt pynta den 27 när det är första advent. Just nu är det sån kaos här hemma ändå att vi inte ens har lampor i fönstret i vardagsrummet. Här ligger hammare, skruvmejsel och sådana saker istället. Jag hoppas verkligen vi har fått iordning om 4 veckor. Fast jag tvekar på att dom hinner renovera köket innan jul... Men jag håller tummar och tår!

Sitter och lyssnar på julmusik och kollar julsaker på internet. Har riktig julkänsla nu! Bara pyntet och julgodiset som fattas, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0