Modkat

Både jag och Kevin har kattfeber nu, om det finns något som heter så, haha. Vi kollar runt på kattlåde alternativ. Vi kan med största sannolikhet inte ha en vanlig kattlåda på toaletten för den får inte plats. Jag försöker hitta alternativ som kan gå in på toaletten och annars stå någon annanstans i lägenheten och se snygg ut. Nu har jag hittat den snyggaste och coolaste kattlådan någonsin!



Modkat heter den. Sjukt smidig och sjukt snygg! Priset är mindre snyggt. 995:- kostar den. Jag är RIKTIGT sugen på att köpa den trots det höga priset. Den är 40,6 cm x 40,6 cm och har en höjd på 38 cm. Nej jag har fallit pladask för denna coolingen! Kevin är mindre intresserad av att lägga dom pengarna på en kattlåda, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0