Nyårsklänningar del 1

Har suttit och letat nyårsklänningar på nätet ett tag nu... Har hittat två kandidater från Nelly.com. Men jag ska leta mer mer mer. Man kanske hittar något ännu bättre och finare?


En mörkblå chiffongklänning. Tror den kostade 400 kr om jag inte minns fel.


ÄLSKAR dragkedjan. Det är mitt enda krav på nyårsklänningen i år. Den ska ha dragkedja i ryggen. Tycker det är så fruktansvärt snyggt. Det bästa med denna långärmade är att jag inte behöver tänka på kofta eller kavaj att ha över. Medan den mörkblåa nog är för kall att ha bara så. Måste nog köpa en snygg kofta eller kavaj till. Denna svarta är i viskos och kostar också runt 400 kr.

Blir det en enkel klänning till nyår så kommer jag istället köpa lite smycken till så att jag inte ser ut som döden själv ;) Men dessa två har jag fastnat för änsålänge!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina båda två, gillade modellen på den blåa bäst men jag hade nog inte kunnat ha den- inga tuttar att hålla upp med :(

skorna hade jag sett på campadre förresten, men det blir för dyrt att skicka hit så jag fortsätter att tråna bara ;)

idag är det fredag och suget stooort, jag tog precis ett kex till kaffet, men det är väl ändå ganska lindrigt... hoppas jag. men inget mer. 11 dagar kvar, sen ska jag äta massor. det är jobbigt att vara hungrig på kvällen bara men jag "vågar" inte äta mer heller. idag står det styrka ök på schemat, TUNGT, men jag får nog ta det ikväll, hoppas jag orkar :S bra tips det där med att variera tyngden, jag ska testa det och se hur det känns, den här veckan blir det tungt, nästa vecka medel och veckan efter lätt.



17 kg på ett år är riktigt grymt, du får väl vara snäll mot din kropp nu och inte förvänta dig för mycket, det kommer!! titta på gamla bilder så blir du nog mer peppad! jag blir deppig av att se gamla bilder för jag tycker inte det syns så mycket alls...



jag tänkte också köra killerweek nästa vecka, men jag behöver nog peppning ;) får kolla över mitt veckoschema och se hur jag ska göra, det får ändå inte bli FÖR mycket så jag tar ut mig helt.



20 sek i plankan bara, det var mesigt ;) jag kör 5 min om dagen, oftast blir det 1.30-1-1-1.30 (de två i mitten är sidoplankor) men nu ska jag försöka variera lite mer, har inte tänkt på att man kan röra sig under tiden också! 30 armhävningar om dagen är det som gäller också, jag försöker göra så många jag bara orkar först och sedan gör jag de som fattades för att nå 30. jag har ju som mål att klara 30 i sträck till nästa söndag... har klarat 26 två ggr men oftast stoppar jag på 23 ca.



jag har nog alltid haft lätt för mig i skolan så jättesvårt var det inte att klara utbildningen, vissa saker var svårare än andra. men som med allt annat så går det ju om man verkligen vill. jag har inte haft något val direkt, vi är ju beroende av mitt csn för att klara oss, därför måste vi ju också flytta härifrån när jag inte kan få csn längre.



hur tänker du göra med din killerweek nästa vecka, ska du lägga in extra många pass eller mer försöka träna varje dag? jag får nog fila lite på min planering där ;) två ggr ska jag springa 5 km iallafall, det får bli tis och sön antagligen. styrka ök kanske man skulle köra 3 dgr, och uk två dgr? jag vill gärna stoppa in yoga en gång också så jag får ordning på ryggen. ska fundera på detta, och försöka stå emot alla frestelser i helgen. egentligen tycker jag det är skittråkigt att hålla på så här och inte äta nåt gott men nu ska jag stå ut i 11 dagar till iallafall.



ha en bra helg! kramar

2011-11-18 @ 13:47:55
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: tess

båda ä jätte fina men den längst ner skriker Paui tycker jag! :)

2011-11-20 @ 11:16:48
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0