Snyggingar hos Sportamore

Jag ÄLSKAR färgen rosa på träningskläder. Letar just nu efter det perfekta rosa träningslinnet men hittar det inte! Jag hittade istället en riktigt snygg jacka! Hade plånboken varit lite fetare så hade denna blivit min, utan att tveka!



Denna är från Peak Performance och finns på Sportamore. Den kostar hela 2500 kr och är säkert värd varenda krona, men den får vänta innan den kan komma hem till mig! Jag ska däremot beställa en drickflaska. Jag kör just nu på en flaska jag haft sen vi var på Kolmården, en vanlig vattenflaska men med en superbra pip. Men nu vill jag ha en ordentlig vattenflaska och Casall har några snygga!



Denna är jag sugen på!



Men denna är också snygg, lite diskretare... Har lite beslutsångest. Får se vilken det blir till slut, men det står mellan någon av dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0