STÖK STÖK STÖK

Nu har jag fått nog av vår stök här hemma. Framförallt i sovrummet. Fyyyyfan som det ser ut! Det har varit kaos här hemma till och från sedan det började renoveras. Men nu är det värre än någonsin! Jag delar med mig av vårt stök och skäms lite grann. Men kanske någon stökig själ där ute känner igen sig och inte känner sig ensam, haha.



Där fick ni en inblick i vårt kaotiska sovrum.

Tro det eller ej, men jag är perfektionist innerst inne och HATAR stök. Men nu har det gått så långt att jag bara hänger på och stökar ner ännu mer, haha. Men nu har jag fått nog, det är inte kul att leva så här. Nog för att det är kaos när golv är upprivet och möbler har fått flytta till tillfälliga platser, men man behöver ju inte överdriva och stöka ner överallt! Så nu ska jag gå in i sovrummet och ta tag i detta. Kan lägga upp efter-bilder sen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0