Trapphylla


Tacka vet jag bloggvärlden! Tack vare den kunde jag hitta dessa två. Som jag letat efter en trapphylla. Har endast hittat en på Village som jag visat tidigare. Men det som har fått mig att tveka på den är det höga priset. När jag hittade dessa blev jag därför riktigt glad! På Ellos har jag dessutom 50% på valfri vara. Alltså kostar trapphyllan mig inte mer än 400 kr. Samtidigt gillar jag den på Mio mer för den har bredare steg och hyllplanen är 10 cm bredare. Så den lockar lite lite mer!

Är det någon som vet något om dessa hyllorna? Kan ni rekommendera den ena mer än den andra?


Kommentarer
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Ja dom är helt sjukt söta :)



Från 300-500kr i vanliga fall :)

2011-11-07 @ 19:06:07
URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Jaaa :)

2011-11-07 @ 19:12:33
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0