Före och efter sovrumskaos

Jag städade ju i sovrummet i lördags... Det var total kaos där inne och jag visade er bilder. Lovade efterbilder, men för att man lättare ska se ger jag er nu före-och efterbilder i samma inlägg. Det blev myycket bättre. Men där inne är fortfarande inte bra. Vi har planer i hela lägenheten. Köpa nytt, göra om osv. Men allt kan vi inte ta på en gång! Sovrummet är sist på listan, det finns värre saker just nu som måste fixas!

FÖRE:

EFTER:

FÖRE:

EFTER:

FÖRE:

EFTER:


Där var den förvandlingen! Det är väldigt tomt på byrån och jag funderar på vad jag ska ha där... Det får vara tomt tills jag har någon bra idé! Även tavellisten ska få lite struktur. Sladdar ska dras rätt så dom inte syns m.m. Men det känns äntligen skönt att gå och lägga sig och ingen "åh nej nu ska jag in där..."-känsla har jag längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0