Shopping på Framtid!

Var på Framtid (en stor inomhusloppis här i Helsingborg) i förmiddags med Stella och Elinor. Jag hittade faktiskt lite grejer, även om där mest bara är skit rent ut sagt. Men bokmal som jag är så är det min favoritdel där.

Träningsfreak som jag är var jag bara tvungen att köpa denna! 5 spänn!

Hahaha, skratta åt mig, precis som Elinor och Stella gjorde när jag sa att jag skulle köpa denna. Men jag tror det är nyttigt, för mig som vill jobba inom branschen, att läsa om olika teorier från olika årtionden. Denna boken är från 1989 så den har ju några år på nacken, men något intressant kan jag säkert hitta! 5 spänn för denna med.

Och boken Skuld av en av mina favoritförfattare, Karin Alvtegen! En liten femma för denna också.

Denna fina ljus"hållaren" hittade jag bland allt antikt (som inte alls är min stil). Den stod där och såg så fin ut. Var bara tvungen att slå till. FEM KR! Jag dör lite på priserna. För 20 spänn har jag fått tre böcker och en ljushållare. Köpte även en blus eller vad man ska kalla det, 20 kr kostade den. Visar er den när jag använder den första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0