Vardagsrummet (nästan) färdigt!






(Ursäkta bildkvaliteten på sista bilden)

Så här såg det ut i vårt vardagsrum precis innan våra gäster kom för att äta tre-rätters. Jag har pysslat med ljusslingorna runt spegeln och tavlan. Köpt nya förgrenare och dragit sladdar och grejat. Lite mer julstämning här hemma nu! Hade i och för sig ljusslingorna till vardagsrummet skulle renoveras så dom har hängt med hela året ;-) Dessa vi har nu köpte jag på Ullared sist jag var där. Dom andra var kass och lite för långa.

Nej nu ska jag torka den sista disken. Det är inte kul att bjuda på tre-rätters utan diskmaskin, hehe.

Kommentarer
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Åh vad fint, vekrligen mysigt med små lampor runt spegeln och tavlan.

Nä att inte ha diskmaskin suger, usch ;-(

2011-11-24 @ 10:47:52
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0