Höstutmaningen v 10

Sista veckan i höstutmaningen!!! Denna veckan ska jag försöka satsa på träning alla dagar.
Det blev bara 3 km i Pålsjö idag. Ryggen strejkar totalt. Förstår inte vad som hänt! Jag tänkte trotsa den och gå 3 km's rundan en gång till, men jag måste lyssna på min kropp. När den gör ont är det ett tecken på att det jag gör skadar ryggen på något sätt. Det känns så i alla fall. Det kanske bara blir värre om jag blundar för smärtan. Jag körde hem och gjorde 3 min plankan. Måste komma igång med det igen. Och när jag skaffat gymkort blir det mycket fokus på ryggträning. Tror jag slappat för mycket med det på sistone och att musklerna i ryggen är för svaga nu, därför gör det ont.

Jag höll ett bra tempo och eftersvettades en del. Så träning blev det av det trots att det bara blev 3 km istället för 6 som min plan var.

Kommentarer
Postat av: BloggMamman

Tråkigt när man är laddad inför träningen och så strejkar kroppen! Hoppas det blir bättre!

Kram

BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

2011-10-17 @ 19:52:57
URL: http://bloggmamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0