Höstutmaningen v 7



Godmorgon! Har träningsvärk i precis HELA kroppen! Jag njuuuter!!! För idag vaknade jag och självklart är inte förkylningen borta än så det blir ingen träning idag. Jag är så rastlös och är så motiverad att det är jobbigt att bara sitta still. Vill bara prestera, pressa mig själv mot nya mål!

Har så många nya idéer på gång gällande träningen och jag vill bara sätta igång NU! Höstutmaningen är snart slut och jag vill ha uppnått mer resultat än vad jag gjort hitills. Jag är så på g nu men kroppen är inte där mitt psyke är just nu. Kroppen vill vila vila vila och det är det sista jag vill! Jag hoppas jag är frisk på måndag för då har jag 3 dagar på mig att löpträna innan mitt träningskort går ut. Vila till max blir det i två dagar nu så får jag hoppas jag är frisk på måndagmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0