Höstutmaningen v 8

Sitter och väntar på att mitt mellanmål ska lägga sig. Jag har nämligen skjutit upp träningen idag för att hinna få i mig fler mål eftersom jag ska springa FORT idag. Jag kommer få ligga på 13-14 km/h på löpbandet för att klara 5 km under 26 min. Och det är snabbt kan jag säga. För mig i alla fall. Puh. Hur ska jag fixa detta?

Jag har fjärilar i magen så nervös jag är, haha. Läser en träningblogg, som är perfekt motivationshöjare dessutom, där hon delar med sig av sina resultat. Hon sprang 5 km på 22.07 härom veckan. Det är 4 min bättre än vad jag har som mål. Därför känner jag en enorm press att klara 5 km under 26 min. Kan hon, kan jag!
Här hittar ni hennes blogg!

Håll tummarna nu, jag kommer med uppdatering så fort jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0