Höstutmaningen v 9

Denna helgen har INTE gått bra på gotte-fronten. Godis och annat gott fredag, lördag och söndag. Fan alltså. Det är hemskt svårt att hålla emot när man har ett gottemonster till sambo. Men detta var sista helgen. Nu är det stenhårt framöver. Ska jag nå mina mål till nyårsafton så är det dags att lägga i högsta växeln nu. Endast gotte MAX 1 gång i veckan, annars bara vid speciella tillfällen. Jag måste verkligen! Men inga förbud för då lär jag äta ännu mer. Men jag måste börja vänja bort gotte och hitta andra alternativ! Jag ska vara i form om 11 veckor, jag börjar tvivla på att det kan gå... Eller det går, men jag måste sluta med mitt gotte-ätande, annars lär det aldrig gå. Jag är redo att lägga av med det och endast äta 1 gång i veckan till att börja med och sedan försöka att inte göra det ens.

Men för att säga något positivt så är det att jag har träningsvärk efter gårdagens intervaller i backe. Sååå skönt! Imorgon är det igång med träningen igen! Går och funderar på om det blir Filborna eller Friskis. Kan. Inte. Bestämma. Mig. Det handlar ändå om 1000 kr skillnad och 1 år jag binder upp mig. Är så rädd att jag inte ska trivas på Filborna... Waaah! Jag tränar hemma tills jag bestämt mig! Imorgon är jag sugen på löpning!!! Men vet inte vad ryggen säger... Får se vart det slutar.

Kommentarer
Postat av: Lotta

jaha hoppsan var den på spanska, jag tänker nog inte på vad det är för språk ;)

nä håret ser hemskt ut, hade tänkt göra ljusa slingor men gjorde själv istället för med sån där mössa och jaaaa det blev ju inte så bra... alldeles för mycket jätteljust fram och lite ojämnt hit och dit på sidorna och bak... fy farao alltså. vet inte vad jag ska göra åt det :( vill ju inte ha mörkt hår men det kanske är ända räddningen, slänga i nån toning i lite mörkare nyans... får se imorrn.

och med anledning av det misslyckade håret så "tröståt" jag en himla massa kex förut, så jäkla onödigt... så det blev tre dåliga dagar för mig också. nä, bara att ta ett djupt andetag och försöka igen... det blir mage+intervaller för mig imorgon hade jag tänkt. måste passa på att springa eller köra intervaller när min sambo är börjar sent så jag kan ta mig ut efter jag har lämnat Guille i skolan, det funkar bäst och går fortast.

svårt att välja gym, det är väl en hel del pengar också. men kul, kan jag tänka mig, att ha en massa redskap och allt sånt att välja på!

nu får vi satsa på en BRA vecka!! kramar

2011-10-16 @ 22:11:57
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0