Mysjacka

Jag ursäktar min frånvaro idag. Men jag har legat totalt utslagen på soffan hela dagen. Har inte blivit någon vidare mat för min del idag och det enda jag har orkat har varit att gå på toa. Somnade en stund i eftermiddags också så här har det inte blivit någon träning! Det tar jag imorgon istället. Man måste lyssna på kroppens signaler och idag ville kroppen verkligen inte träna.

På tal om något annat så var jag ju på PUMA's utförsäöjning i lördags och hittade inte alls det jag ville ha. Jag var ute efter en drickflaska, träningslinne, löparjacka, kanske några skor. Men det blev inget av det. Det blev någon slags jacka med ludd inuti. Den är inte snygg men såååå skön. Och jag tänkte bara ha den till och från träningen i princip.



Det var insidan jag föll för, inte den heller direkt snygg men så mjuk och len. Känns som att ha en filt på sig! 200 kr kostade denna jackan. Den är även vind och vattentät tror jag och det är ju super när jag tar mig orken att cykla till Filborna istället för att ta bilen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0