Höstutmaningen v 7

Har haft fullt upp idag, därav min frånvaro!
Tränade med Emelie kl 10 och gick upp bara 40 min innan så jag fick slänga i mig frukost och det är aldrig bra att göra så innan man tränar. Resulterar i att det känns som att frukosten ska komma upp igen!
Men mycket träning blev det. Styrka för hela kroppen! Sååå skönt att få träna igen efter en veckas förkylning. Den är inte helt borta än, men är absolut mycket bättre.

Fick en ny ben/rumpövning av en kille på gymmet. Tycker det är så kul när folk vågar komma fram och ge tips och råd när det gäller ens övningar! Denna övning ska jag försöka göra varje dag hela höstutmaningen ut! Ska försöka få en bild på den så kan ni också ta del av den :-)

Vid lunch körde jag hem till min syster med vars en kebab! Riktigt gott och kul att få snacka lite. Kom nyss hem och är vrålhungrig. Fredag betyder att man vill ha någon extra god mat. Får se vad det blir. Godis lockar också... Åt dock lite igår... Får se vart det slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0