Kräkpass

3 vilodagar denna veckan har nog behövts för idag var jag äntligen på G igen. Och ett sjukt roligt pass blev det. Ett riktigt kräkpass!

WOD: (i lag. 3 st i mitt lag) Alla gör övningarna, men man går inte vidare på nästa förrän alla i laget är klara med vardera övning.

5 varv av:

500 m löpning
20 HSPU
20 Squats/Dips
20 Sit-ups
20 Burpees

Vår tid: 34:02 har jag för mig.

Men det var såklart inte slut här. En extra-WOD i laget blev det också. En jobbade i taget och bytte av efterhand tills vi uppnått alla reps, då gick vi vidare på nästa övning.

100 Dips
50 Burpees
10 st idiotenrundor mellan två stolpar (detta skulle alla i laget göra samtidigt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0