Rutstore

Varför ska man alltid få värsta shoppingsuget när man verkligen inte har råd? Sen när man har pengar är det inte alls roligt längre och då hittar man ingenting heller. Jag är i stort behov av sommarkläder då mina från förra året dels är för stora och dessutom har jag tröttnat på nästan allt. Rutstore har massa fint, att jag inte upptäckt den hemsidan förut. 


Akut behov av ny vårjacka. En mörkblå med dragsko i midjan står HÖGT upp på vill-ha-listan. Denna är dessutom randig inne i luvan. Jag är tokig i randigt så den vill jag ha!!!

 
Kanske blir en beställning den 25e... Fast pappa nollar den 5 maj och då ska han få något stort och fint så jag kanske inte har så mycket pengar över till mig själv... Pappa går före kläder. Så mycket pengar han lagt på mig kommer jag aldrig någonsin kunna ge igen för så en speciell present när han nollar är det minsta jag kan ge!
Lite klänningar är ett måste i alla fall. Äger knappt några som passar längre och jag kan inte gå runt i jeans i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0