Frisk, Tradera och Jack

Jaaaa! Vaknade utan halsont. Känner mig bara allmänt trött idag så jag tror jag ska lägga mig i soffan och se en film eller läsa en bok. Har slängt upp kläder på Tradera som inte kom med förra omgången jag gjorde det. Efter ett tråkigt brev från CSN där dom meddelar att jag fått utbetalt för mycket pengar kommer det nu dras av ca 460 kr i månaden från alla mina utbetalningar fram till sommaren... Därför fick jag ett ryck och tänkte att Tradera får rädda mig lite.

Just nu har jag en sovande kille i knäet, självklart den hårige av dom. Han är så mysig nu! Äntligen har hans fobi för vår närhet släppt, haha. Han sover antingen bredvid mig på natten eller mellan oss, under täcket. Och på morgonen går han inte upp förrän jag går upp. Idag låg han och drog sig lika länge som jag, vilket var ca 1 timme. Han äter som en HÄST. Maten vi fick med från uppfödaren skulle räcka några veckor. Han har nästan ätit upp hela påsen och det har bara gått lite mer än 1,5 vecka.
Det blir nog en stor kille av den här lille bebisen!







Vår skatt i helgen när syster med sambo var på besök. En riktig gosing som ville ligga nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0