Slappa regler

Inatt flyttade jag in i sängen igen. Har sovit på soffan sedan vi hämtade Jack i fredags. Jag ville att han skulle känna sig trygg här hemma innan jag flyttade in i sovrummet igen. Han får nämligen inte ligga i vår säng.
Vi bäddade med en fäll till honom på mitt sängbord, men han ville inte riktigt sova där. Det slutade med att han somnade på min kudde.



Jag kunde inte skjutsa bort honom. Så jag tänkte säga till Kevin att Jack får ligga på min sida i sängen. Men imorse när Kevin gick upp såg han att Jack lagt sig alldeles intill mig i sängen. Då sa han att han får vara i sängen, men på min sida. Pjuh. Där kunde jag andas ut. Det är lätt att säga "han får inte vara där och där", men när han väl kommer så känns det som han får ALLT!



Vaknade med denna underbaring tätt intill mig, spinnandes! Så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0