Springtime och Midnattsloppet

Nu har jag äntligen gjort det!



Jag har anmält mig till Springtime (10 km lopp) som äger rum här i stan den 5 maj. Och jag slog även på stort när jag ändå var inne i löpningsandan - jag anmälde mig till Midnattsloppet i Göteborg (10 km lopp)! Nu kan jag inte komma undan, nu måste jag delta och det var den pressen jag var ute efter. Har nu lagt nästan 600 kr på lopp. Men det är det värt! Detta är mina stora utmaningar detta året.

Jag har aldrig sprungit längre än 7 km så jag vet inte vad jag har för tid på 10 km. Och jag anmälde mig till startgrupp 2A på Midnattsloppet = målgång på en tid mellan 45:00-49:59. DET blir en utmaning. Men jag kommer fixa det, inga problem! Har många löparmånader framför mig så det blir mååånga mil i Pålsjö skog i sommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0