Tappat lusten

Äntligen har jag fått lite energi i form av lunch! Glömde dock kolisar så jag får slänga i mig två knäckebröd också.

Jag har suttit och stirrat i dessa jäkla papper och böcker och haft NOLL motivation till att börja plugga. Så sedan jag skrev sist har jag svarat på 1 fråga som tog mig typ 5 min. En liten powernap har jag också hunnit med. Och en väldig massa wordfeudande. Det är bara för att det är så ointressant just nu. Läser om trycksår hos äldre och varför det är viktigt att rå om huden osv... Har ju inget intresse för äldreomsorgen för fem öre. Men det måste göras så nu får jag bita ihop så jag blir av med det!


Har haft ständigt sällskap av min goding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0