Önskelista

Ni som inte vet hur gymmet jag tränar på ser ut, kan få er en liten sneek-a-peek här.


Bilderna lånade från Filborna Arenas hemsida.

Är det konstigt man blir motiverad att träna i ett så här fräscht gym? Jag trivs verkligen hur bra som helst, men det finns några saker jag skulle vilja ha på gymmet!

1. Hantlar från 11-20 kg. Just nu är hoppet från 10 kg till 12,5 kg.
2. Medicinbollar i olika antal kg
3. Step-up låda
4. Boxsäck
5. Skumrullar

Det är min topp 5-lista över vad jag saknar på Filborna. Annars är jag nöjd faktiskt! Ett utegym hade inte heller skadat, jag älskar att träna ute, tack vare Crossfitpassen! Crossfit hoppas jag också kommer vara en del av träningen där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0