The Body Shop

Var ju på The Body Shop igår på make-up rådgivning. Utnyttjade en gratischeck som jag fick när jag blev medlem där i oktober. Jag har redan uppdaterat mitt smink med bland annat Bare minarals och Clinique så jag känner inte att jag behöver köpa speciellt mycket nytt. Men en BRA mascara är ett måste. Har ännu inte hittat någon jag trivs med, mina fransar klumpar. Men den hon använde på mig igår var super så den köpte jag utan att tveka!


195 kr och ger inga klumpar!

Solpuder + borste och ögonbryns-"ifyllare" är nästa sak på listan. Men bra smink är varken billigt eller roligt att köpa så jag köper lite i taget. Men en ny handtvål var ett måste. Köpte en tvål från Savon de marseille för några månader sedan och var supernöjd med den. Dock känner jag inte att jag har 130 kr att lägga på en tvål just nu, så jag passade på att köpa en shower gel från Body Shop som var på rea. Bara att trycka i den i tvålpumpen ju.
 


Den luktar helt underbart! Har samma doft i body butter och får inte nog. Luktar lite jul, och julfantast som jag är och fortfarande har ångest för att julen är över så älskar jag dessa dofter ännu mer! Lite julfeeling i januari, hehe. Flaskan är jäkligt snygg också så det känns lite trist att trycka ur tvålen ur den... 50 spänn kostade den istället för 85 om jag inte minns fel. Helt överkomligt pris!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh jag gillar body shop!! deras body butter är riktigt bra! jag köpte mineralpuder där innan jul också, är riktigt nöjd med det. tack för tipset om mascara, jag behöver en ny så den ska jag spana in! på måndag ska jag gå in till stan ENSAM och kolla lite på rean, får hoppa in på body shop också.



hehe, jag saknar inte ensamtid och lugn och ro direkt, mina pojkar är tusen gånger bättre än all tystnad i världen, men då njuter jag desto mer av dom där små stunderna av lugn ;) just morgonen gillar jag att få lite tid själv.



idag mår jag sämre och har haft en riktig skitdag. ont i kroppen och ondare i bihålorna så det kan väl kanske vara inflammation ändå. fick tid hos doktorn på onsdag först...



ja det måste ju bli tyngre för kroppen att springa intervaller, antagligen därför det är mer effektivt också ;) du får berätta vad dom säger på löplabbet sen! jag har aldrig gjort någon riktig utprovning men har kommit fram till att jag har ett neutralt steg, jag pronerar inte alls.



jaaa det där duktiga tog ju slut, idag har jag frossat alldeles för mycket, allt bara rasade liksom... orkar inte må dåligt längre, jag äter ju nyttigt för att må bra, inte för att må skit :( men men...bara att ta nya tag antar jag. det är ändå bara EN dag jag har frossat, inte flera som det lätt blev förut.

nej du min sambo äter som en häst... nu har han varit ledig i en vecka så då har han ätit mer än vanligt samtidigt som han bara har legat på soffan ungefär. men men. det hindrar ju inte mig från att försöka äta nyttigt, även fast det onekligen hade varit lättare om man varit två om det!



ja jag läste hela programmet på distans, det var inte så jobbigt, vissa perioder var det mycket att göra och lite tid (jag började när Guille var ett år och blev klar när Samuel var några månader så jag hade alltid barn hemma samtidigt) men jag har väl som styrka att jag kan vara riktigt effektiv om det behövs så det har gått bra hela tiden. just nu är det mycket analus på avancerad nivå, det är intressant men rätt segt nu i början innan man kommer igång. vad ska du läsa först sen när ni kommer igång på riktigt i skolan?



min skumrulle är 45 cm, jag tyckte den såg kort ut när jag fick den men det räcker, jag vet inte riktigt vad man ska ha en dubbelt så lång till. rulla två samtidigt kanske :)



GI-kakan var väl sådär. jag blandade med kesella och vaniljsocker så smakade det bättre. men nej, inte värt att testa!



jaha nej jag får väl försöka laga lite mat, det ser ut som tredje världskriget här, leksaker ÖVERALLT. jag mår skräp och vill helst lägga mig och sova... men klockan är inte mycket och barnen är uppe i tre timmar till iallafall. hej å hå! hoppas du haft en bra lördag och just det, visst var det crossfit imorgon? det låter också jättekul, du får rapportera! kramar

2012-01-21 @ 18:38:10
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0