Vår skatt!

Det var fullt upp här hemma igår. Vår nya familjemedlem får ALL vår tid. Äntligen känner han sig trygg! Tack vare svärmor. Jag är alldeles för mesig och har inte velat ta upp och mysa med honom när han bara jamat och velat gå iväg. Men det var lite tvång som behövdes. Nu är han riktigt gosig och älskar att bli klappad och slicka på ens fingrar.


Han ser väldigt sträng ut... Hans söta utseende blir allvarligare på bild har jag märkt. Men FIN är han!




Nu ska jag sätta igång och plugga! Måndagar och onsdagar är självstudiedagar och jag valde att plugga hemifrån istället för att gå till skolan idag. Detta för Jacks skull. Vi har lämnat honom i omgångar nu i helgen, men inte längre än ca 2 timmar åt gången. Idag ska jag en sväng till gymmet också så han får vara själv någon timme idag med.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Så fin han är =)

2012-02-01 @ 22:16:34
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0