Func* supermüsli

Fick ett helt underbart brev för några veckor sedan från Jennie där det låg ett fint brev, smakprov på en ny müslisort, pennor av alla dess slag, stift, postitlappar osv. Både skolpepp och lite nyttigheter.


Känner Jennie mig eller? Hon ska till och med bjuda på kesella till mig i sommar på vår årliga grillfest med Ugandisarna (de jag var i Uganda med) istället för något onyttigt. Skönt att någon förstår och accepterar mitt nyttiga liv!




Denna müslin fick jag ett smakprov på och den var verkligen supergod! Bara en negativ sak jag kan komma på. Bitarna var lite för små. Jag vill oftast ha lite att tugga när jag äter müsli så lite större bitar hade inte skadat. Men annars var den helt i min smak. Bär och gryn är måste i müsli, men inga sockrade bär och frukter för då går det fetbort!  Så jag kan varmt rekommendera denna till er som gillar müsli! 
Nej hörru Jennie, detta uppskattade jag verkligen. Bara att du tänker tanken på att skicka det till mig ger mig nästan tårar i ögonen. Finaste du!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är så glad att DU blev glad över den lilla presenten jag skickade! Man blir verkligen stärkt av att glädja andra, oavsett vad för handlingar det gäller :) Tycker det är så sjukt att folk inte kan acceptera att folk väljer att leva sitt eget liv!? Men nu kan jag glädja dig med att berätta att jag äter kolisar igen ;)

2012-03-03 @ 21:31:22
URL: http://popidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0